slabire rapida alimente

Te-ai fi gandit? 5 alimente care te ajuta sa slabesti

O bobita de mazare, o picatura de sos si doua fire de rucola. Voila, o cina completa, perfecta pentru orice persoana care vrea sa slabeasca sau sa-si mentina silueta. Stai asa, nu te panica! Sa tii o dieta, cand esti pofticioasa si stomacul iti urla dupa mancare, este cea mai dificila situatie, insa nu si daca descoperi care sunt alimentele satioase si diet friendly. Sigur, multe dintre cele de mai jos sunt surprinzatoare si numai cu dieta nu ar fi asociate, dar iata ca aparentele insala.

Medicul Heather Mangieri, expert in alimentatie sanatoasa si purtator de cuvant al Academiei de Nutritie si Diabet (SUA), sustine ca unele alimente te ajuta sa slabesti, pentru ca iti alunga rapid senzatia de foame si poftele, fara sa-ti ofere un surplus de calorii.

1. Fasolea

Bogata in proteine, fasolea este un aliment esential in cura de slabire, chiar daca la prima vedere iti vine sa fugi de ea de teama sa nu te ingrasi. De asemenea, fasolea are un continut ridicat de fibre si se digera lent, astfel ca vei avea o senzatie indelungata de satietate. Ieftina si versatila, fasolea ar putea deveni urmatorul tau aliment preferat, dar trebuie sa o gatesti corect, astfel incat aportul caloric sa se mentina in limitele impuse de dieta.

2. Supa

Fie vara, fie iarna, supa este o mancare usoara, satioasa si saraca in calorii. Consumata inainte de felul principal, ea iti va potoli rapid foamea si va imbunatati digestia. La fel ca in cazul fasolei, supa trebuie preparata intr-un mod dietetic, fara adaosuri de carne grasa, ulei sau smantana.

3. Ouale si baconul

Micul dejun ar trebui sa fie masa principala din zi. Stii deja ca metabolismul functioneaza cel mai bine dimineata, atat timp cat ii oferi portia de energie. Iar energia provine din alimentatie, asa ca sa nu-ti fie frica sa mananci oua si bacon, un preparat bogat in proteine. Te vei satura rapid, iar foamea va fi amanta suficient de mult timp, incat sa nu fie nevoie sa consumi gustari nesanatoase.

4. Grepfrutul

Desi nu se bucura de aceeasi popularitate precum alte citrice, grepfrutul este genial in cura de slabire. In primul rand, gustul amarui iti infraneaza pofta de mancare si iti ofera rapid senzatia de satietate. In al doilea rand, 100 grame de grepfrut contin doar 42 de calorii si fibre alimentare cu absorbtie lenta. Consuma cateva felii de grepfrut cu jumatate de ora inainte de cina sau de pranz, pentru a fi sigura ca mananci mai putin.

5. Oleaginoasele

Fructele oleaginoase (nuci, alune, migdale etc) sunt gustarea perfecta in dieta. Sunt ticsite de grasimi sanatoase si au marele avantaj de a alunga rapid foamea, mai ales daca obisnuiesti sa rontai intruna intre mese. Trebuie sa fii atenta la cantitatea pe care o consumi si sa nu cazi prada gustului lor delicios, pentru ca te poti trezi ca mananci mai mult decat este cazul.

Sursa foto: hypnosischicago.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *