grasimea de pe burta

Cum sa scapi de grasimea de pe burta: 4 solutii la care nu te-ai gandit pana acum!

Colaceii din zona abdominala sunt poate cele mai incapatanate depuneri adipoase de pe corpul unei femei. “Spuneti-mi o noutate”, te gandesti acum, ca doar mai toate urmasele Evei se lupta cu grasimea de pe burta, iar putine ies victorioase la finalul razboiului. Dar daca ti-am spune ca ai putea sa devii castigatoarea acestei batalii, apeland la 4 solutii simple la care probabil nu te-ai gandit pana acum?

Mananci sanatos, faci sport, abdomenele ti-au intrat deja in rutina zilnica si totusi grasimea de pe burta insista sa ramana pe pozitii? Incurcate sunt caile topirii grasimii abdominale, de vreme ce pana si carentele in anumiti nutrienti pot  fi de vina pentru vesnica ta burtica. Pregateste noi cai de atac si vei vedea ca misiunea “jos colaceii de pe abdomen” va deveni una foarte posibil de indeplinit!

1.    Grasimea de pe burta: suplimenteaza-ti doza zilnica de magneziu

Magneziul este un nutrient-cheie pentru sanatatea ta, de la reglarea ritmului cardiac, pana la mentinerea unui nivel  optim al glicemiei. Insa stiai ca el joaca un rol important in modul in care grasimea este stocata si distribuita?

Un studiu efectuat in anul 2013 si publicat in Jurnalul de Nutritie a demonstrat ca o doza suficienta de magneziu in organism poate fi asociata cu un nivel redus al glucozei si insulinei in organism, doi markeri ai cresterii in greutate. Un alt studiu derulat de cercetatorii englezi arata ca suplimentarea magneziului ajuta la reducerea retentiei de apa si a balonarii.

Prin urmare, ai grija sa mananci mai multe alimente bogate in magneziu (legumele cu frunze verzi, fasolea, nucile etc.) , de vreme ce nutrientul este absorbit mai usor in organism atunci cand provine din surse naturale. Tine cont si de faptul ca doza zilnica de magneziu recomandata pentru femei este de 310-320 mg.

Grasimea de pe burta - cum scap de grasimea de pe burta

2.    Grasimea de pe burta: bucura-te de 8 ore de somn pe noapte

Femeile care dorm aproximativ 5 ore pe noapte sunt cu 32% mai predispuse la ingrasare si obezitate in decursul unei perioade de 16 ani, comparativ cu reprezentantele sexului frumos care au grija sa doarma 7-8 ore pe noapte.

Tot cercetatorii spun ca privarea de somn ne determina sa consumam cu 300 de calorii mai mult decat avem nevoie intr-o zi, majoritatea provenind din alimente bogate in grasimi nesanatoase. Fenomenul se explica foarte simplu: oboseala cauzata de lipsa somnului creste nivelul grelinei in organism, hormonul responsabil cu senzatia de foame. Concluzia este urmatoarea: fa-ti somnul de frumusete si spune adio grasimii abdominale!

3.    Grasimea de pe burta: renunta la bauturile carbogazoase

Bauturile carbogazoase sunt o sursa ascunsa de ingrasare, iar cele “light” iti pot afecta grav estetica taliei. Daca ai fi rasfoit jurnalul “Obezitatea”, ai fi gasit acolo un studio efectuat in anul 2012, care a descoperit ca sucurile dietetice conduc la marirea circumferintei taliei, cresterea indicelui de masa corporala si a greutatii in general. Opreste acest cerc vicios si hidrateaza-te cu ceai neindulcit si apa plata aromatizata cu bucati de fructe proaspete.

Grasimea de pe burta - apa cu fructe

4.    Grasimea de pe burta: evita sa consumi prea multa sare

Daca te simti balonata dupa o masa sarata, nu este doar imaginatia ta. Sarea in exces face ca apa sa migreze din fluxul sanguin  in piele, de unde si aspectul “pufos” care te face sa te simti …. grasa (desi nu esti, desigur).

Evita sa adaugi sare in plus preparatelor pe care le consumi (ierburile aromatice o pot inlocui cu succes la capitolul aromei) si renunta la fast-food, semi-preparate si alimente intens procesate industrial, care te fac sa depasesti cu mult doza zilnica permisa de sare (2300 mg).

Cu toate aceste arme in palmares, combinate cu o dieta echilibrata si antrenamente fizice de anduranta (s-au dovedit a fi cele mai eficiente in topirea depozitelor de grasime din zona abdominala), vei fi cu siguranta castigatoare in lupta cu colaceii din aceasta zona sensibila a siluetei tale. Mult succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *